Re: Convention 17.7.1999

Subject: Re: Convention 17.7.1999
From: Atte Koivula (yorka@dlc.fi)
Date: Thu Jul 15 1999 - 14:18:04 EEST

Mika Rantanen wrote:

> Niin... seuraava tapaaminen on ilmeisesti 17.7.1999 - eli ensi lauantaina.
> No nyt on niin että minä olen tuolloin pääkaupunkiseudulla käymässä (serkun
> häät) joten saattaisi olla pienenpieni mahdollisuus että pääsisin tuonne
> käymään - ainakin vähäksi aikaa. Mutta ensin kiinnostaisi kuulla vähän että
> kuinka paljon porukkaa sinne nyt on tulossa, missä siellä yleensäkin
> tarkoitus on tavata ja mitä on ohjelmassa?-)

Tuo coni OLI viime lauantaina ja tuo ilmoitus oli jäänyt tuonne
conisivuille kummittelemaan. Grr, voisi ottaa itse asiakseen pitää
huolta ettei tällaista pääse uudestaan käymään. Ohjelmassa OLI
paskanpuhumista ja viinanjuontia, kuten nyt
kaikissa Majik coneissa...

--
_/_
/Atte "Yorkaturr" Koivula <yorka@dlc.fi>