Convention 17.7.1999

Subject: Convention 17.7.1999
From: Mika Rantanen (falkoni@nic.fi)
Date: Thu Jul 15 1999 - 14:53:13 EEST

Niin... seuraava tapaaminen on ilmeisesti 17.7.1999 - eli ensi lauantaina.
No nyt on niin että minä olen tuolloin pääkaupunkiseudulla käymässä (serkun
häät) joten saattaisi olla pienenpieni mahdollisuus että pääsisin tuonne
käymään - ainakin vähäksi aikaa. Mutta ensin kiinnostaisi kuulla vähän että
kuinka paljon porukkaa sinne nyt on tulossa, missä siellä yleensäkin
tarkoitus on tavata ja mitä on ohjelmassa?-)

Kiitos.

Terveisin/Regards

| \/ |_| |/\/  \| |  Mika 'Falkoni' Rantanen
|    | |   / /\   |  MAIL: falkoni@nic.fi
|_||_|_|_|_\\__/|_|  WWW:  http://www.nic.fi/~falkoni/

   <freetime deity>