Re: Greetingz and questions

Subject: Re: Greetingz and questions
From: Jari P Saukkonen (jsaukkon@cs.Helsinki.FI)
Date: Sun Jan 16 2000 - 02:19:39 EET

On Sat, 15 Jan 2000, Hannu Hurme wrote:

> Täytyy sanoa että aika kunnian himonen projekti teillä, ja aika hitosti
> yllätyin kun oli suomalaisia suurin osa tekijöistä =).

Tietysti, pitäähän sitä tekemistä olla :).

> Anywayz, kokeilin sitä tän hetkistä buildia ja se pyöri melkein 1 FPS
> mun 450/V3:lla, ei taida olla ihan optimoitu viellä ? =).

Oletettavasti sulla ei kiihdytetty OpenGL toimi syystä tai toisesta,
tuollaisia fps:iä tulee lähinnä Microsoftin OpenGL softarendaajalla :).
Mulla (celeron500/tnt) pyörii tän hetkinen kehitysversio 50-120fps
riippuen vähän tavaran määrästä.

> Varsinainen kysymys on, joku teistä lienee testannut sitä Asherons
> Call:ia kun se oli beta testauksessa, miten vertaisit Majikin engineä
> AC:n engineen (olettaen että Majik olisi niin sanotusti done)?

Itse en ole AC:ta kokeillut, mutta joku muu varmaan vastannee tähän (?).
Voidaan kyllä sanoa että meillä on ideatasolla aika sairaita systeemejä
:).

++dazzt

---
Jari Saukkonen + jari.saukkonen@cs.helsinki.fi | Coral
programming, music, keyboards, web, demos,  b5 | Nah-kolor
dazzt @ Majik3D RPG     https://majik3d-legacy.org | Majik