Subject: Re: Greetingz and questions
From: Jari P Saukkonen (jsaukkon@cs.Helsinki.FI)
Date: Sun Jan 16 2000 - 02:19:39 EET
On Sat, 15 Jan 2000, Hannu Hurme wrote: > Täytyy sanoa että aika kunnian himonen projekti teillä, ja aika hitosti > yllätyin kun oli suomalaisia suurin osa tekijöistä =). Tietysti, pitäähän sitä tekemistä olla :). > Anywayz, kokeilin sitä tän hetkistä buildia ja se pyöri melkein 1 FPS > mun 450/V3:lla, ei taida olla ihan optimoitu viellä ? =). Oletettavasti sulla ei kiihdytetty OpenGL toimi syystä tai toisesta, tuollaisia fps:iä tulee lähinnä Microsoftin OpenGL softarendaajalla :). Mulla (celeron500/tnt) pyörii tän hetkinen kehitysversio 50-120fps riippuen vähän tavaran määrästä. > Varsinainen kysymys on, joku teistä lienee testannut sitä Asherons > Call:ia kun se oli beta testauksessa, miten vertaisit Majikin engineä > AC:n engineen (olettaen että Majik olisi niin sanotusti done)? Itse en ole AC:ta kokeillut, mutta joku muu varmaan vastannee tähän (?). Voidaan kyllä sanoa että meillä on ideatasolla aika sairaita systeemejä :). ++dazzt --- Jari Saukkonen + jari.saukkonen@cs.helsinki.fi | Coral programming, music, keyboards, web, demos, b5 | Nah-kolor dazzt @ Majik3D RPG https://majik3d-legacy.org | Majik
This archive was generated by hypermail 2b25 : Tue Feb 12 2002 - 00:03:52 EET