Re: PKillerit?

Subject: Re: PKillerit?
From: Tommi Leino (namhas@majik3d.org)
Date: Tue Nov 02 1999 - 19:05:08 EET

On 2 Nov 1999 edhel@pp.nic.fi wrote:

> Jos soodaajat eivät puutu asiaan ja pelaajat saavat itse hoitaa asian
> (esim juuri ryhmittäytymällä ja tappamalla häirikön), voi asiasta
> seurata kostokierre. Ja muutenkin on inhottava menettää hahmo jonka
> eteen on tehnyt paljon töitä, kun joku kusipäinen peelo tulee
> puukottamaan selkään.

https://majik3d-legacy.org/faq.html#2.13

Pitää olla kiltti niin ei tule puukkoa selkään, muutenkin kun käytössä on
permanent death niin ei ihan helpolla jengi uskalla lähtee tappamaan,
koska siinä voi niin helposti tapattaa itsensä, jossei heti niin myöhemmin
kun muut saa tietää. Eli, pelaajat ryhmittäytyvät ja poistavat peelolta
hahmon :)

Muutenkin, yleensä jos on todellakin tehnyt hahmon eteen kovaa työtä niin
yksi puukko selässä ei satu niin paljoa, meinaan jos on jonkin jumalan
hyvässä suosiossa niin on vielä mahdollisuus palata takaisin maailmaan ja
suorittaa hyvin suunniteltu ja tehokas kosto.

Ja kuka sanoo ettei me voida puuttua? :) Kooderit ei tule itsenänsä ja
kiusaa pelaajia, vaan niiden hahmot: kooderit roolipelaa jumalia. Jumala
sanoo ZAP niin se on peelon menoa. Siihen tietenkin tarvitaan divine
pointseja ja noin ei kukaan tee ihan tosta vaan, mieluiten kuiskaa
jollekkin high priestille että voisko käydä vähän pieksemässä (halvempaa
niin).

--
Tommi Leino / Majik 3D project
namhas@majik3d.org https://majik3d-legacy.org