Re: open source

Subject: Re: open source
From: Tommi Leino (namhas@majik.netti.fi)
Date: Wed Jun 02 1999 - 17:15:10 EEST

Antero Halminen wrote:

> Nyt kun olette päätyneet open sourceen niin olisiko tosi hyvä idea
> tehdä joku hieno Corba IDL tuosta clientin ja serverin välisestä
> viestinnästä, niin että ihmiset voisivat itse rakentaa omia
> clienttejään omiin tarpeisiinsa? Lisäksi sellaisen pohjalta olisi
> tosi helppo kehittää java-clientti joka jo valmiiksi pyörisi
> monilla eri platformeilla.

Hmm, lue http://majik.netti.fi/faq.html#2.8, yhtenä perusjuttuna on
just et vaa yks clinu. Java clinu tosin olis ihan oikeesti mukava,
mut kuka sen tekis, ja sen pystyis tehdä ihan hyvin ilman Corbaakin.
Corban sotkeminen tähän monimutkaistaisi monia asioita, varsinkin
kun meidän serveri ei ole yhtään semmoinen, että siihen vois moisen
tunkea mitenkään helposti :)

--
Tommi Leino / Majik 3D project
namhas@majik.netti.fi http://majik.netti.fi