World designing?

Subject: World designing?
From: Mika Rantanen (falkoni@nic.fi)
Date: Thu Jul 15 1999 - 14:48:43 EEST

Hi... hope you all who read this understand Finnish, if you don't then I
apologize. :-)

No niin... minä olisin kiinnostunut tuosta World Design puolesta Majik 3D:n
yhteydessä, kun minulla noita graafisia tai musikaalisia kykyjä ei pahemmin
ole ja ohjelmointikyvytkin rajoittuvat pääasiassa ei_peli-ohjelmointiin
Delphillä.

Mutta koska tuolla FAQissa ei selitetty mitenkään tarkemmin että mitä
Maailman Suunnittelijalta vaaditaan tai mitä toimenkuvaan kuuluu niin
olisin ainakin kiinnostunut kuulemaan tuosta vähän lisää.

Englannin kieli ei tuota ongelmia - eli vastata voi vaikka 'kolmannella
kotimaisella'... niin ja onhan minulla myös kokemusta MUD wizardina
toimimisesta, jos siitä apua on.

Kiitos.

Terveisin/Regards

| \/ |_| |/\/  \| |  Mika 'Falkoni' Rantanen
|    | |   / /\   |  MAIL: falkoni@nic.fi
|_||_|_|_|_\\__/|_|  WWW:  http://www.nic.fi/~falkoni/

   <freetime deity>