Apua? (fwd)

Subject: Apua? (fwd)
From: Tommi Leino (namhas@majik3d.org)
Date: Tue Nov 16 1999 - 19:00:09 EET

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 16 Nov 1999 18:40:59 EET
From: Janne Räsänen <janne.rasanen@iobox.com>
To: namhas@majik3d.org
Subject: Apua?

hmm...tätä onkin vaikeampaa aloittaa kuin luulin..
Terve!
Eräänä päivänä satuin selailemaan batmudin wizardien sivuja läpi oikein urakalla, ja jotenkin saavuin sitten majikin sivuille. kävin läpi, totesin että asia kiinnostaa. Ajattelin ottaa sitten yhteyttä Sinuun, koska sinun kauttahan majikin löysin, ja kysyä että joskohan minusta voisi olla mitään apua. Kooderiksi tuskin minusta on, c:n olen opiskellut ja pikkasen pikkupelejä vääntänyt (Yatzy +fonttikirjasto(!)),batmudissa  olen heilunut vuoden verran Gileadin nimellä, mutten olen mitenkään osallistunut sen kehitykseen. Graafikoksi minusta tuskin vielä on, mutta jos johonkin hommmaan (area(?)suunnittelu?ideointi?mikätahansa?) tarvitsette, ota yhteyttä.

Janne Räsänen
----
Email, Calendar, Tones and Icons to your mobile!  http://www.iobox.com/