Re: World Design

Subject: Re: World Design
From: Tommi Leino (namhas@majik3d.org)
Date: Tue Sep 28 1999 - 10:55:20 EEST

On Wed, 22 Sep 1999, Mika Rantanen wrote:

> Hei. Joku aika sitten kyselin mahdollisuudesta päästä mukaan tuohon World
> Design osioon tiimistä, ja vastauksen sainkin ... sekä paljon
> englanninkielistä informaatiota asiasta. No nyt mm. uuden koneen saatuani
> ja win98 pariin kertaan uudestaan asentaessani huomasin suureksi 'ilokseni'
> että Eudora hienosti kadotti kaikki vastaanottamani viestit. Niin että
> olisin suuresti kiitollinen jos lähettäisitte infoa uudelleen minulle.

Juu, oot nyt designeri ja sulle tulee -design, -users ja -announce jos
vielä käytät falkoni@i.am . Sit sun viel pitäis keksii joku kiva nimi
mitä laitetaan tohon team.html listaukseen, falkoni on vähän falkoni,
joku ehkä enemmän themeen ja kieleen sopiva, Falcon? :) Eli sen mailaat
mulle ja mailaat majik-design@majik3d.org mailin jossa introduceet
ittes, kerrot kuka oot ja whineet mitä voisit tehdä.

--
Tommi Leino / Majik 3D project
namhas@majik3d.org https://majik3d-legacy.org