RE: Pari kysymystä

Subject: RE: Pari kysymystä
From: Otso Makinen (otso@hybrid.fi)
Date: Wed Aug 25 1999 - 13:17:58 EEST

> Noniin. Eli tässä on kaikki pointit, niist tarvii vaa sit kasaa
> toimiva maili.

Ei ihan kaikki..

> [...]
> ja UI:n (User Interface) pitäisi olla viilattu kuntoon, niin
> että siellä
> ihan oikeesti kehtaisi viettää aikaa. M5 on sitten varattu kokonaan
> "taloille", eli sen jälkeen pitäisi olla mahdollista pyöriä
> legendaarisessa Hilltop Village:ssa ja valmius pitäisi myös olla, niin
> että voidaan helposti tehdä muitakin kyliä/kaupunkeja
> whatever., jolloin
> meidän "designerit" pääsevät hommiin ihan oikeesti. M6 on sitten taas
> siivous milestone niinkuin M3. Tarkoitus olisi että siivotaan

NPC:t ja puut yms varmaan kanssa aiotaan tehdä?

> Kysele vaan. :)

Tähän voitais tarkentaa, että pyritään tekemään nimenomaan _rpg_ ja yksi
päätavoitteita on myös täysin dynaaminen maailma.

> [...]
> esimerkiksi että pääsisivät tekemään äänieffektejä. Vähän paha niitä
> tehdä ennenkuin ollaan päätetty minkälaista äänisysteemiä oikeesti
> tullaan käyttämään.
>
> Mutta odotappa nyt ainakin muutama päivä että saadaan tuo milestone 3
> valmiiksi, niin pääset itsekin kokeilemaan Majikkia, ja olis ehkä
> jotain aihetta uutiseksikin sitten, "Milestone 3 valmis" eikä
> "Milestone 3 kohta valmis" :) Olisi tavoitteena saada se ensi
> maanantaihin mennessä valmiiksi, mutta voi olla aika tiukkaa kun
> tässä on muitakin kiireitä. Tarkoitus olisi perustaa Majik Ry ym.

Noista milestoneista on sinänsä turha puhua, ne eivät sano Mikrobitin
lukijoille varmastikaan yhtään mitään.

- Harum